donderdag 14 juli 2011

Zomerse kleuren.


Zo, ik ben weer helemaal terug in het "knutselritme". De afgelopen dagen heb ik lekker veel kunnen freubelen en het resultaat is een paar heel aardige kaarten. Moet ook wel, er komen een paar jarigen aan en mijn voorraad was aardig geslonken.

Voor deze kaart heb ik het prachtige papier van Maja Design gebruikt, Lantliv. Als je dat ziet liggen in de winkel weet je gewoon niet welke je moet kiezen. Gelukkig hebben ze ook blokjes waar van alles wat in zit. Voor de twijfelaars onder ons.
Ach, de rest is wel bekend denk ik, stempel van Magnolia en randje van Crealies.

Het weer zit helaas voor de vakantiegangers niet mee, maar om te knutselen is het heerlijk en ik ga dan ook nog even lekker door!

2 opmerkingen:

Anita zei

Lekker vrolijk kaartje Yolanda.
Dat Maja papier is gewoon zo mooi.

Gr. Anita

Saskia zei

Leuk kaartje, Yolanda, echt helemaal zomers, je hebt de smaak weer goed te pakken!