zaterdag 27 augustus 2011

Het kleine huis.



Volgens mij komt dit meisje zo uit de tv serie "Het kleine huis op de prairie".
Helemaal in stijl, compleet met prachtige strooien hoed en lange vlechten.

Ik weet niet meer precies van wie de stempel is, volgens mij van Mo Manning.
Het papier is een combinatie. De paisley's zijn van Chloe's Closet en de stippels van de Action.
Een bijzondere combinatie, rose met grijs, maar toch wel mooi vind ik.

Dit is een kaart van eerder dit jaar. Ik ben nog steeds aan het klungelen met het fotograferen. Wil nog steeds niet zoals ik het wil...
Vooral de belichting eigenlijk.

4 opmerkingen:

Anita zei

Lief kaartje weer hoor Yolanda.
Werkt je studio niet zoals je wilt???
Zat er ook aan te denken nl.

Gr. Anita

Myr-Mart zei

zal je helpen als ik er weer ben, ziet er best goed uit hoor, de belichting, het kaartje ken ik , klopt dat?

Wybrich zei

wat een leuk kaartje Yolanda, schitterend stempeltje!

Saskia zei

Schattig kaartje en wat een prachtig design papier!