woensdag 19 oktober 2011

Roze.



Dit is weer 's een kaart van een heel ander kaliber.
Ik heb 'm gemaakt voor een vriendin van het forum waar ik bij ben. Zij houdt van roze, dus daar hou je dan een beetje rekening mee.

De stempel is van Vilda Stamps. Bloem en swirl is een geheel.
Voor de vlinder heb ik stansjes gebruikt van Crealies en een ander merk, waarvan ik de naam niet meer weet....
Het bloemetjes papier is van Basic Grey.

De stempel heb ik afgedrukt met Versamark en daaroverheen roze embossingpoeder van Judi Kins. De bloem is ingekleurd met Copic Markers.

3 opmerkingen:

Anita zei

Weer een mooi kaartje en denk dat die dame in kwestie die wel mooi zal vinden.

Gr. Anita

Saskia zei

Prachtige stempel, Yolanda en heel mooi gebruikt hier, daar zal de ontvangster vast blij mee zijn geweest!

Tonny zei

Ja de (dame) is er heel erg blij mee,
hij is zo mooi!!!!!!!

groetjes Tonny