vrijdag 18 november 2011

Kerstdecoratie.







Met de kerst in aantocht heb ik me weer 's beziggehouden met het maken van kerstdecoratie.
Deze stukken had ik gezien op de Hobbysalon in Mechelen. Het is een idee van Dilian van Vlodorp, zij maakt zo'n mooie, originele dingen. Tenminste, dat vinden wij dan (mijn vriendin waarmee ik dit projectje gedaan heb) en ik.

Het is gemaakt op een ijzeren frame. Daaromheen is draad gespannen, wat eerst gedompeld is in Powertex, een textielverharder.
Hieroverheen heb ik met klei laagjes gemaakt, alsof er sneeuw op ligt.
Maar je kunt natuurlijk ook met een mooi stuk stof en Powertex decoreren.
Verder heb ik het een beetje aangekleed met spulletjes die ik nog had liggen en een paar nieuwe beeldjes.

Het is de bedoeling dat we nog wat gaan maken, maar dan niet op zo'n frame. Dat wordt iets heel anders, maar ook naar een idee van Dilian.

En dan dient het volgende probleem zich aan: waar ga ik het allemaal neerzetten??
Had ik me misschien eerder moeten bedenken.......

2 opmerkingen:

Nathaly zei

Leuk hoor!! Jullie hebben toch plek genoeg om het neer te zetten? Op het dressoir, tv kast, tafel (1 van de 3) op op de grond.

Marga zei

Goh wat ontzettend leuk Yolanda! Heel apart. Enne als je geen plek meer hebt.... je weet mijn adres hè :) hihihi.