donderdag 2 februari 2012

Huisdiertje.




We hebben een nieuw huisdiertje. Een kamer-olifant en nee, ik ben het niet!!
Gelukkig is ie niet echt, maar op een schilderij. Je zal zo'n beest uit moeten laten iedere dag....

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik best een beetje trots ben op dit resultaat. Het heeft even geduurt, maar dan heb je ook wat.
Dankzij de deskundige hulp van de juf (mijn schoonzus Myriam) en mijn plezier in het doen, lukt het toch best aardig, al zeg ik het zelf.

Het is geschilderd met acrylverf en hij meet 2.00 bij 80 cm.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

14 opmerkingen:

Nathaly zei

WAUW!!!!!!!!!
Hij loopt zo de kamer in!

Doutzen zei

Hoi Yolanda,
Ik zag het op het forum en omdat we er al dagen op zitten te wachten: snel kijken!
Ik ben sprakeloos!! Wat een talent heb je. Ik vind het een fantastisch schilderij! En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dan ga je naast je schoenen lopen en dat is nu zo koud ;-)
Liefs Doutzen

Jeannette zei

Hallo Yolanda,
ik kreeg net een sms van mijn buurvrouw Doutzen, met de tip om even op jouw blog te kijken.
Wauwww, wat een prachtig schilderij heb je gemaakt zeg. Echt schitterend. Ben stiekem een beetje jaloers op je talent...

Groetjes, Jeannette

Myriam zei

Pas maar op dat je niet gek wordt van dat getetter in je kamer:-)
Goede leerling hoor, ben trots op je!

Anoniem zei

Wat een mooi schilderij heb je gemaakt
prachtig daar kan je trots op zijn.
Gr Chris

Tonny zei

Lijkt me toch gezellig om zo iets uit te laten, hi hi
Yolanda wat een pracht, ben sprakeloos, wist niet dat je zo goed was, prachtig!!!!!!!

groetjes

Anoniem zei

Geweldig,wat een artieste
gr.Henny

Sigrid Klingenberg zei

Super Yolanda!!

Echt mooi.

Groetjes

Sigrid

Anoniem zei

Hoi Yolanda,

Wat een mooi resultaat, zeg! Daar mag je zeker trots op zijn. Die warme kleuren spreken mij ook wel aan.

Groetjes,
Yvon

nico zei

HoiYolanda
Wel een heel mooi dier.Laat hem maar
niet met z'n oren klapperen anders
vliegt alles van het dressoir.
Aan zo'n formaat heb ik me nooit gewaagd super.
schoonpapa

Saskia zei

Prachtig, Yolanda!! Daar mag je met recht wel heel erg trots op zijn. Petje af!

Anoniem zei

Hoi Yolanda
Wat een pracht van een schilderij,petje af.

Joke zei

Jeetje Yolanda wat gaaf Leo wilde niet geloven dat jij het geschilderd had.
Mooi gaaf enz enz

Anoniem zei

Hoi Yolanda,
wat een mooi schilderij heb je gemaakt.
Schitterend, vooral die warme kleuren.
Je blijft er naar kijken.
Zo'n huisdier zouden wij ook wel willen, deze hoef je niet uit te laten.
Liefs uit Houten